If you do not change direction, you may end up where you're heading


Veelzijdige, inspirerende leider met een economische achtergrond. 

 

Houdt van business-en organisatie modellen, maar niet als doel op zich. Startpunt van zijn aanpak is altijd de klant.  

Maakt van complexe uitdagingen, heldere en implementeerbare oplossingen. Die echt passen bij de organisatie.  

Gelooft niet in digitale strategieën, maar wel in strategieën voor de digitale wereld.  

Houdt van lekker eten en mooie wijnen. Loopt hard en fietst graag een rondje of twee. Ook om zijn bourgondische levensstijl te compenseren.  

Legt de lat hoog en daagt uit op een inspirerende manier. Vindt niets leuker dan mensen meenemen in de uitdagingen en mogelijkheden die de “the day after tomorrow” organisaties biedt.


Contact

nexxworks solutions     

Pieter Burghouts
pieter@nexxworks.com 


 06-10894551

 www.nexxworkssolutions.com

 https://nl.linkedin.com/in/pieter burghouts

 @nexxworkssolutions.com


Beknopte CV

juni 2017 - heden
Partner bij nexxworks solutions

februari 2016 - juni 2017
Customer Centricity Strategist

december 2012 - februari 2016
Director Microsoft Business Solutions

september 2009 - december 2012
Sales and Marketing Lead SMB Microsoft
 
juli 2007 - september 2009
Business Marketing Lead SMB Microsoft

Nexxworks solutions

De wereld om ons heen verandert in een snel tempo. En technologie verandert de mogelijkheden van de mens.

We raken steeds meer gewend aan de snelheid waarin de veranderingen om ons heen plaatsvinden. We passen ons steeds sneller en makkelijker aan. En datzelfde aanpassingsvermogen verwachten we ook van de merken, de organisaties en de mensen waarmee we zaken doen. Hierbij vergelijken we merken niet alleen met branchegenoten, maar met iedereen. De grenzen vervagen dus. En juist daarom is het belangrijk om te weten hoe je je eigen plek kunt innemen in deze veranderende wereld.

In veel gevallen betekent dat transformatie. Of innovatie. En dat is niet niets! Maar wel noodzakelijk als je op een duurzame manier waarde wilt (blijven) toevoegen. En daarmee bestaansrecht wilt blijven houden. De concrete invulling is voor iedereen anders, maar onze aanpak gelijk. Integraal. Waarbij we alle facetten vanuit de driehoek Business, People, Brand belichten. En waarbij we jouw klant centraal zetten. Altijd. Omdat we geloven dat je alleen zo succesvol kunt zijn. Alleen als je ervoor zorgt dat alles klopt en door iedereen doorleefd wordt kun je nog het verschil maken in de transparante, digitale wereld waarin we leven.