Ben jij Ardent?

Introductie

Ben jij klantgericht, proactief en wil je ondernemers écht verder helpen? Dan hebben wij de juiste baan voor jou!

Wij zijn Ardent en onze drijfveer is om ondernemers écht te helpen. Wij doen dat zoals we zijn: betrokken, echt, betrouwbaar en vitaal.

Wij helpen ondernemers te doen waar ze het beste in zijn: ondernemen. Met de hulp van Ardent groeit de effectiviteit en de snelheid van een bedrijf. En dat geeft tijd en vrijheid. Niet voor niets zeggen wij: Ardent, tijd om te ondernemen!

Wij zijn Ardent!

Vanuit een stevige basis als financiële dienstverlener is Ardent uitgegroeid tot een partner die ondernemers helpt op het gebied van financiën, strategie, HR, mens en groei. Ardent helpt ondernemers bij ondernemersvragen door strategisch mee te denken en te adviseren. Daarbij staat de ondernemer centraal. Cijfers zijn belangrijk, maar het echte succes zit in de ondernemer zelf. Ardent werkt vooral voor ondernemers die vooruit willen. Wij zijn een betrokken en actieve partner. Wij houden niet van fratsen, wel van aanpakken. Wij doen wat we zeggen en we doen zaken goed of we doen ze niet.

Wij helpen ondernemers bij het volledig gedigitaliseerd verwerken van de financiële administratie, wij maken jaarrekeningen en fiscale aangiften, wij geven bedrijfseconomisch en fiscaal advies, wij adviseren bij investeringsbeslissingen en de financiering daarvan en wij helpen ondernemers bij de eigen inkomens- en vermogensplanning.

Ardent is zich er van bewust dat de financiële administratie zeer belangrijk is voor de bedrijfsvoering van ondernemers. Dat is namelijk de basis voor goede besluitvorming. Betere besluiten leiden tot betere resultaten en daar houden ondernemers van! Jij levert de kwaliteit die dit mogelijk maakt, waardoor de relatie met je klant bovenmatig goed wordt.

Onze medewerkers

Ardent is trots op haar medewerkers. Plezier in het meedenken met ondernemers, zelfstandig werken en vaktechnische en persoonlijke ontwikkeling staan voorop en maken Ardent succesvol. Wij zoeken nieuwe collega's die onderdeel willen zijn van dit team! En onderdeel willen zijn van onze ambitie om ondernemers écht te helpen. Helpen om te ondernemen!

Bij Ardent werken we met een middelgroot team bevlogen medewerkers in een informele omgeving. Wij hebben deskundige accountants, controllers, fiscaal juristen, administratieve dienstverleners en financieel planners in huis. Daarnaast beschikt Ardent over een krachtig netwerk van geselecteerde bedrijven. Zij voldoen aan dezelfde hoge eisen als die we aan onszelf stellen. Ons kantoor is laagdrempelig, klanten lopen graag bij ons binnen en dat is ook ons streven. Bij ons wordt gewerkt aan de groei van de klant en krijg jij ook de kans om te groeien. 

Onze klanten

Zijn vooral te vinden binnen de driehoek Amsterdam, Haarlem en Alkmaar. Wij richten ons vooral op  ondernemers en bedrijven die de wil hebben om beter te worden; de groeiers en bloeiers die vooruit willen! De activiteiten van onze klanten zijn enorm divers. Dat geeft jou de mogelijkheid om te werken in een afwisselende en inspirerende omgeving.

En wie ben jij?

Je gaat voor persoonlijke én zakelijke groei;

Je wilt helpen bouwen aan de realisatie van onze groei en onze ambitie;

Je begrijpt ondernemers in het MKB en je bent in staat je met ondernemers te verbinden;

Je voelt je verantwoordelijk voor de realisatie van jouw eigen ambitie;

Je beseft dat kwaliteit, klantgerichtheid en pro activiteit randvoorwaarden zijn voor dienstverlening in het algemeen en onze dienstverlening in het bijzonder;

Je voelt je verbonden met onze kernwaarden;

Je bent gespitst op adviesmogelijkheden bij onze klanten.

Wat ga je doen bij Ardent?

Je bouwt samen met je collega’s actief aan een goede relatie met de klant, want je weet: in contact kan alles;

Je richt de digitale administratieve omgeving van onze klanten in en je baseert je daarbij op de informatiebehoefte van onze klant;

Je optimaliseert de digitale administratieve omgeving van onze klanten;

Je signaleert fiscale - en bedrijfsrisico’s en je informeert je klant daar actief over;

Je adviseert je klanten proactief op administratief en fiscaal vlak;

Je verwerkt de (digitale) financiële administraties van onze klanten die actief zijn in uiteenlopende branches;

Je zorgt iedere periode (maand/kwartaal) voor het indienen van de aangifte omzetbelasting;

Je zorgt iedere periode (maand/kwartaal) voor een sluitende administratie en kolommenbalans ten behoeve van de tussentijdse rapportage aan onze klanten;

Je onderhoudt proactief en zelfstandig contact over je werk met de klant.

Jouw opleiding en ervaring

Je beschikt over een afgeronde opleiding op MBO niveau 4 of HBO niveau. Bijvoorbeeld MBO Bedrijfsadministrateur, HBO-accountancy of HBO-bedrijfsadministratie.

Je hebt 3 tot 5 jaar werkervaring als gevorderd assistent accountant of als AA.

Je bent thuis in digitale administratieve software zoals bijvoorbeeld Twinfield.

Wat wij jou bieden...

De arbeidsvoorwaarden zijn bij Ardent uitstekend geregeld. Tijdens het kennismakingsgesprek informeren wij je graag over onze regelingen. Groei van onze medewerkers vinden wij belangrijk! Binnen Ardent zijn er daarom volop mogelijkheden om te werken aan je kennis en vaardigheden.